måndag 2 juni 2014

Sista veckan på terminen

Så nu har min sista vecka som lärarstudent startat, redan fullbokad som vanligt ;) Tänk att det gått fem år! Och så mycket som har hänt sedan den rädda nittonåringen tog tåget upp till Växjö augusti 2009. Mitt liv har verkligen förändrats sedan dess, och tur är väl det (det är ju ändå fem år vi pratar om).

Veckan består av möten, mer möten, opponering, examensceremoni, avslutningsdag med stalletgänget och sen är det inlämning på uppsatsen. Nästa vecka börjar överlämningen till kåren "på riktigt", även om nästan alla inplanerade möten den här veckan är överlämning de med ^^  Men usch vad uppsatsen ger mig huvudbry! Var nära att inte hinna lämna in förra gången, och likadant är det denna gång. Får se om jag lyckas till söndag, annars blir det till att sikta på uppsatsskrivande i sommar och få den godkänd i augusti. Trist, men vad gör man.

Fint armband hittade hem till mig igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar