måndag 7 juli 2014

Inte för att en vinkel rakt fram är särskilt smickrande, men ändå

Skickade en kopia av mitt pass idag inför Londonresan (yay) och slogs över hur stor skillnad det faktiskt har blivit i mitt ansikte. Passet är nytt och fixades i höstas inför den stora resan vi gjorde - alltså alldeles före hela den här nya delen av mitt liv började. Övre bilden är mitt vackra passfoto, och de nedan är jag idag, just precis nu, efter jobbet.


Liiite skillnad får man väl ändå säga.




<- (att se så förfärad ut kan ju vara att överdriva något dock kan jag ju tycka)


- 31kg and counting <3

4 kommentarer:

  1. Oj, vilken skillnad! Jag kommer ju inte att känna igen dig i augusti!
    Hoppas att allt går bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha åh vi ska nog lyckas finna varandra ;) och min sommar är bara bra. Arbetet har ett väldigt behagligt tempo och jag har lediga eftermiddagar :O är jag inte riktigt van vid ^^

      Radera
  2. Kul att du själv också ser det nu ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har ju sett det länge, men det blev lite skillnad när man faktiskt kunde jämföra

      Radera