måndag 4 augusti 2014

Första dagen på jobbet

Första dagen på jobbet! Var faktiskt rätt skönt att gå upp i tid, morna sig, äta frukost i godan ro för att sedan gå till kontoret. Väl där strulade internetet så mycket att jag till slut packade ihop mig och jobbade hemifrån istället - men det är tanken som räknas eller vad säger man ;)

Min sista semestervecka var fullspäckad med äventyr! Eller tja, jag Emma och Michaela körde till Göteborg för en heldag på Liseberg! Skojigt värre =)

Fick även en liten boost när jag såg mig i spegeln idag! Det gör skillnad när man även bär kläder i rätt storlek ;)

Mars, dagarna innan allt
April, nyopererad eller precis på väg in

Augusti!

Hej så länge!

4 kommentarer:

  1. på väg in är du :) o du är jättefin gumman <3

    SvaraRadera
  2. Gud Erika, jag missar ju din förvandling här borta!

    Jag vill ändå säga (trots att det kan vara svårt att ta till sig) att du var vacker innan och du är vacker nu. Skillnaden är att nu lyser det om dig på ett annat sätt, och om du känner att din insida matchar din nya utsida så är jag såklart jätteglad för din skull! Vi ses om inte så länge till! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du med <3 Och jag tycker inte att jag var så fy skam heller, det var nog därför det tog så lång tid för mig att ta tag i det -> Jag har haft oförskämd tur att det inte påverkat min hälsa, så när jag väl började känna av effekter av att det kanske skulle göra det blev det fart på mig istället ^^

      Radera