tisdag 16 juni 2015

Ännu ett bildcollage

Några bilder och tankar sen sist.
Jag har ritat lite
Ricky tog studenten
 Här är jag och mina pluttar (som båda numera är längre än mig, huga vad de envisas med att växa)
Jag tog mina vanliga hiss-selfies
Jag och Viktoria har diskuterat det faktum att jag skulle nog kunna göra en fotobok helt baserat på hiss-selfies....
sparkling Festis smakar kolsyrad saft - precis som det är
Jag har lekt vidare med min hårfärg och numera testat "Cruella DeVille"-stilen
Gästerna på sommarsupén
Avslutningsveckan på kåren har inletts! Sommarsupé, intern sommaravslutning, styrelsemys och presidiemiddag står på agendan.

2 kommentarer:

  1. Teckningen är fantastisk :D o det är alltid kul att se dina veckor :) ser framemot din egobok ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tacktack ^^ Får göra en his(s)nande serie ;) (ohoho så rolig jag är)

      Radera