tisdag 9 juni 2015

Erika på disneyland: att fylla tant del 3

Den stora delen med att fylla 25 var ju att jag för ganska länge sedan (säkert ett heeeelt år) hade bestämt mig för att bli en kvarts sekel gammal på Disneyland. Nu blev det inte så. Livet (tid och pengar) sa helt enkelt stopp. Så vad gör man? Man tar Disneyland hem till sig istället såklart!

Jag har inte så många bilder från kvällen, och de få jag har är helt fult stulna från vänner. Men kul hade vi!
Snövit, Askungen och Ana (från Frozen)


Mary Poppins

Pocahontas och Leia (från Star Wars) (ja jag vet, men jag sa att det var ok)
Förutom de på bilderna var representerades Disneyuniversumet även av (bland annat) Mulan, Musse Pigg, Gaston, killen i Paperman (jättefin kortfilm, kolla upp!), Pysen (Svärdet i Stenen), en av féerna (en av Tingelings vänner om jag inte missminner mig alldeles), Långben, Scar, någon i räddningspatrullen (eventuellt Puff men jag är inte säker)... och så hade vi en Pikachu (såklart...) ;)

1 kommentar: