måndag 13 januari 2014

2. I min handväska

Fick en fin påminnelse igår om att det var ett tag sedan det kom ett blogginlägg. Nu när uppsatsen är inlämnad finns det heller inga ursäkter - så låt oss dyka ner i min handväska!

Jag byter väska ganska ofta så det är svårt att säga vad som "alltid" finns däri. Dessutom lever jag efter mitt motto "Dizzyness is a lifestyle" och glömmer ofta hälften av vad jag behöver. Men iaf! De vanligaste föremålen som slängs ner i väskan när det är dags att lämna hemmet:

Belle (surfplatta), min superfina Batman-plånbok, hörlurar, pennskrin, Bruce (mobil), Näsdukar, handkräm, vattenflaska, aktuellt pluggmaterial (för närvarande den uppsats jag ska opponera på), buss- och tågkort och nycklar. När jag rotade igenom väskan hittade jag även mina rollspelstärningar, så de fick också följa med =) Vanligtvis går jag heller ingenstans utan min kalender, men vana trogen glömde jag naturligtvis den någonstans när bilden väl togs ^^'

1 kommentar: