torsdag 2 januari 2014

Nytt år, ny blogg, nytt inlägg, nytt projekt

- lika stressad som vanligt ;)

Eftersom de närmaste dagarna är fyllda med uppsatsskrivande och jag ännu inte fått bilder från det mycket härliga nyårsfirandet kommer jag i de närmaste dagarna istället roa mig med den här listan:

1: Presentera mig själv
2: I min handväska
3: 10 fakta ingen vet om mig
4: Mitt hem
5: Det här hade varit najs att äta idag
6: Tanken bakom mitt bloggnamn
7: När och varför började jag blogga?
8: 10 senaste låtarna på min spotify lista
9: Min favorittid på året
10: Min dag
11: Det här upprör mig
12: Det här får mig att gråta
13: Det här får mig att må bättre
14: Favoritsuperhjälte
15: Tio dödssynder
16: Mitt badrumsskåp
17: Min familj
18: Min värsta ovana
19: Tre saker som finns i mitt rum
20: Något jag längtar efter
21: Mina rädslor
22: Någon jag skulle vilja byta liv med, för en dag
23: Min favoritbok
24: Ett ögonblick
25: Mitt motto
26: En ovana
27: Mina gummistövlar
28: Något jag inte klarar mig utan
29: En bild från en tid jag saknar
30: Mina drömmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar