söndag 9 februari 2014

Dumma dumma internet

Mitt dumma internet har bråkat med mig ända sedan jag kom hem från en vecka i Osby. Vet inte riktigt vad som har hänt. När jag åkte var allting som vanligt men när jag väl anlänt hemma får den inte internetanslutning. Dumma dumma. Alla felsökningar bara säger åt mig att starta om allt eller ringa internetleverantören, eller att det är routerns fel. Eftersom jag har den billigaste routern som fanns på marknaden för 1,5 år sedan skulle det väl inte vara så konstigt om det är den som bestämt sig för att crasha, men dumt av den ändå säger jag.

I övrigt har jag haft en riktig jobbvecka. Förra helgen spenderades med jobb både fredag och lördag, sen efterföljdes det av en veckas jobb i Osby och helgen avslutas med lite lördagsjobb på Stallarna.

Ev'ry day we're shovelin'
Mini från sittningen som var nu på lördagseftermiddagen.
Allt jobb har dock inte varit alltför jobbigt (no pun intended). Tvärtom har det hänt skojiga saker också. Igår hade Anna (med lite hjälp från mig och Kani) planerat en liten överaskningskväll för Sofie som fyller 25 på tisdag. Kani åkte ner ändå från Göteborg och vi drack lite vin, åt middag på de Luxe och avslutade kvällen med bio. Otroligt mysigt och kul att få göra något för fina Sofie, särskilt nu när både hon och Anna lämnar campus.

Vinande på g
Kani, Sofie och Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar