onsdag 19 februari 2014

Om bara texter skrev sig själva

Det har jag önskat i så många år nu. Eller att ens tankar automatiskt skrevs ner så man slapp processen att filtrera dem genom fingrarna. Visst att de behöver filtreras, men det är så trögt ibland. Har fått tillbaka kommentarer på C-uppsatsen nu och jag och Sofie har tagit några heldagar på biblioteket. Jag är på den tråkigaste kommentaren, och därför sitter jag nu här istället ;) Är sååå trött och vill inte hålla på med en gammal uppsats när jag måste skriva den nya. Jaja.

Har inget roligare att säga, så jag slänger in en bild jag hittade på fb från välkomstmiddagen jag följde med Ullis på för ett tag sen. Jag finns med suddigt i bakgrunden ;)

2 kommentarer:

  1. Efter nästa vecka (när jag och Michaela är klara med tentan) tar vi ledigt och spelar Munchkin! :)

    SvaraRadera