måndag 10 februari 2014

*pust*

Idag känner jag mig stolt som har bokat av en hel del ångestmoment. Tycker inte om att ta tag i obehagligheter och krångel eller att prata i telefon och idag har jag lyckats genomföra flera krångliga telefonsamtal och boka saker som jag annars alltid skjuter upp. Jag har dessutom spenderat förmiddan på bibblan med Sofie och jobbat med uppsatsen och kontaktat rektorer på skolor som jag skulle vilja åka till för intervjuer. Och som inte det var nog, har jag undersökt min internetuppkoppling, kommit fram till att det mest troligt är routern som har börjat slå knut på sig själv (eftersom uppkopplingen fungerar bra om jag kopplar i internetsladden direkt i datorn) och beställt en ny! Produktiva jag känner mig på topp. Bra dag ska sedan avslutas med lite eventmöte och middagsdejt med vänner =)

















Imorgon blir det dessutom ännu en middagsdejt med den här tjejen när hon fyller 25. Blir nog bra det här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar