måndag 19 maj 2014

Konferens, födelsedag och träningsvärk

Sommaren närmar sig, och det med stormsteg. Uppsatsens inlämning är i helgen och min panik börjar komma. Annars är vardagen fylld med fantastiska saker varje dag. Förra helgen var jag i Nörrköping på SFSfum - en sorts konferens med kåren. Det var otroligt roligt och jag fick träffa flera av de nya styrelsemedlemmarna jag ska arbeta med nästkommande verksamhetsår. Jag tror att vi kommer att ha väldigt kul!

Från Nörrköping - våra delegater från Linnéstudenterna samt Karlstad och Örebros studentkårer.


Girlpower i väntan på konferensen.
Den här helgen var i stället fylld av firande. Under fredagen kom mina tre E och sov över. Såå mysigt. Det följdes av lite brunch och lite småstressig shopping. Igår var familjen här och sa hej. Jag lyckades plocka undan (det mesta) och bjuda på kaffe. Inte illa alltså. När jag inte ojar mig över uppsatsen är det annars dans som oroar mig. Har lyckats ställa upp på att framträda Burleskdans nästa(!) vecka och vi hårdtränar verkligen. Men det känns bra det med =)

1 kommentar:

  1. skönt att du haft det bra o det kommer att gå superbra med dansen :)

    SvaraRadera