söndag 19 oktober 2014

Bengt Magnusson

Jag var ju sjuk en vecka. Förkylningen satte sig i huvudet och jag låg hemma och tyckte synd om mig själv i ett par dagar. Veckan därefter tog jag nya tag, men då satte sig förkylningen i halsen istället och jag raspade mig fram.

På onsdagen bestämde jag mig ändå för att jag skulle ha roligt och gick med Slottsstallarnas styrelse på Superkrypning. Ett crawl med tema Super alltså. Super fick vara vad som helst så länge det inte var att dricka. Vi blev ett gäng med en supersofistikerad, en supertant, en supermetal, en superwoman och mig - Ica Supermarket. Jag hade otroligt kul och det var härligt att få umgås med mina kära styrelsemedlemmar mer spontant och avslappnat än när det alltid gäller jobb.

 Herr Supermetal och Fröken Supermarket

Detta hjälpte ju inte min fantastiska Bengt Magnusson-röst utan på torsdagen blev jag helt stum. Kunde inte få fram ens enstaka ord. Blev till att stanna hemma och arbeta utifrån mailkonversationer istället. Fredagen blev likadan, även om jag då kunde raspa mig till några meningar. 

Resultatet av fredagens tripp till Ica

Helgen blev trevlig, trots halsproblem. Jag tog tåget hem till Skåne för att fira lilla mamma. Det vankades loppisar, fika på Fröjd och italiensk trerätters. Av fyra familjemedlemmar fick hon totalt fyra par vantar ^^ great minds think alike som man säger. Otroligt mysig helg. 

Nu har jag städat i köket (min köksvecka i lägenheten) och sitter och slöar framför tv'n. Tagga jobb imorgon! Se om jag klarar hela veckan denna gången då! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar