onsdag 29 april 2015

Ett fum, flera fumfies och ett litet prat om hårfärger

Om man undrar vad SFS-FUM är och vad jag egentligen har hållt på med på instagram och twitter den senaste helgen, berättar jag lite mer om det här. Jag hade en riktigt riktigt kul helg.

Just nu håller jag på att experimentera med mitt hår. Jag färgade det ju lavendel-lila precis innan FUM, men det var både omständligt att få i den färgen, och mattades av nästan direkt. Så det blir till att leta vidare i färgerna ^^ Hittade ett tips på internetet om hur man kan färga det i lite skarpare färger lite skonsammare för håret. Så nu har jag färg i håret igen. Blir mer rosalila nyans den här gången, men förhoppningsvis fint det med =)

Lite bilder från helgen som inte fått vara med på Linnéstudenternas blogg (utan någon som helst ordning):
Bankett! KLÖS tar en fumfie

Puttrik finner Emma (som hängde med sin SFS styrelse hela helgen istället för oss) och bestämmer sig för att en kidnappning är i sin ordning

Jag och Puttelito i plenum

Sebastian, Kalle och Daniel i täten för KLÖS-promenad

Vi fick se fallsläpp

toa-fumfie inför bankett

Sebastian, jag och Puttepluttlund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar