måndag 15 december 2014

Lucka 15: En bild på en person som får dig att skratta

Emilydahl har ett julkalenderprojekt som jag naturligtvis inte kan låta bli att prova på.

Jag vet inte om jag är lyckligt lottad eller har lätt till skratt, men jag har flera i mitt liv som får mig att skratta.

Mina kära kombos/roomies Ullis och Lin, vilket jag tror är en stor bidragande faktor till varför jag trivs så bra med dem, trots att jag tycker att jag kan vara så väldigt privat när det kommer till "mitt hem". Här är Ullis och jag när vi var på barnens museum i Köpenhamn.


Fina Michaela. Min sushi/te/Dr Who-buddy som får stå ut med all min skit. Det är tur att hon alltid kan få mig att skratta och le. Här är hon maid-minion:en från Dumma Mej, tillsammans med min bror Trollkarlen.


De här två damerna är lika med lycka (och oftast resor numera). Här på väg mot London i somras!


Mycket av min tid i höst har gått åt mina styrelser. Där är det särskilt ett par stycken som alltid lyckas muntra upp mig. Patrik, Viktoria och Emma har verkligen varit guld värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar