lördag 6 december 2014

Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året

Emilydahl har ett julkalenderprojekt som jag naturligtvis inte kan låta bli att prova på.

Lucka sex handlar om en resa. En resa som jag, Emma och Elinor gjorde var min första tripp till London! Det var i somras och mina två måsten som jag presenterade var musikal och Hogwarts!

Helt fantastiskt :)

Jag och Elinor skulle ta en buss till platsen där man kan ta touren, men vägarna var avstängda så vi fick, i hällregn med droppar stora som syndafloden, ta tunnelbana och tåg. Det var lite kaosartat, tog hur lång tid som helst, och vi hade en norska med dotter med oss som försökte förstå sig på tågsystemet i England. Till slut kom vi fram och kunde beskåda allting. Helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar