onsdag 24 december 2014

Lucka 24: En bild som bäst beskriver din december

Emilydahl har ett julkalenderprojekt som jag naturligtvis inte kan låta bli att prova på.

Ojoj. Hur har min december varit? Stressig, men det är ju mitt liv alltid. Trevlig, men därigen - jag är väldigt lycklig med min livssituation generellt. Finns det något som utmärker december särskilt?
Kanske den här bilden fångar min december ganska bra. Omgiven av en massa fantastiska människor som jag tycker väldigt mycket om (i detta fall var vi tolv personer som åkte in till centrum för att se midnattspremiären av Hobbit 3). Bilden är även lite hastigt taget och suddig, precis som jag hastar mig förbi livet lite ibland. Men jag försöker varva ner, se en bra film och njuta av vintermörkret också.

God jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar