fredag 19 september 2014

10: Min dag

Idag njuter jag av att det är fredag. Kompade en del eftersom det blivit en del kvällsjobb i veckan - så jag tog lite sovmorgon, hade lite möten, betade av inkorgen och gick hem lite tidigare än vanligt. Otroligt skönt! Skadar inte att det var soligt, ljust och friskt utomhus heller.

Ikväll tänkte jag först gå på ett fancy cocktail party, men lutar snarare åt att köra myskväll i soffan. Blev tillsagd igår att jag behövde varva ner och nu har jag ett ypperligt tillfälle. Vi får se.

Fun fact: För övrigt är det idag Talk-like-a-pirate-day. Yarrrgh och så vidare. 

Jag leker piratkapten

2 kommentarer:

  1. Ah va snyggt med röd kjol :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är från början inköpt till halloween när jag var Velma från Scooby Doo. Dock är den alldeles för stor numera ^^

      Radera