måndag 29 september 2014

11: Det här upprör mig

Politik. Hela valet var upprörande och mest jobbigt. De som man inte håller med och man inte förstår hur de kan tycka som de gör, de som man håller med men som argumenterar som treåringar och man inte förstår hur de kan bete sig som de gör. Alla debatter var jobbiga att se på, diskussionerna på facebook var jobbiga att läsa, och valresultatet när SD blev tredje största parti var jobbigt att inse.

När jag får göra andras uppgifter av olika anledningar som jag inte anser är giltiga (som sjukdom eller liknande), eller får ta på mig uppgifter jag egentligen inte hinner/vill för att det annars inte blir gjort.

När saker går fel som jag inte kan rå för. Ännu värre om det är på grund av inkompetens eller brist på organisation/kommunikation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar