torsdag 18 september 2014

9: Min favorittid på året

Den tid på året då jag mår som allra bäst är våren. Vinterns mörker släpper och solen börjar äntligen visa sig. Färgen börjar komma tillbaka till naturen. Människor börjar vistas utomhus och blir på ett fantastiskt muntert humör av ljuset. Kylan isar inte längre in till benen, men det är inte heller för varmt så man får värmeslag. Luften är frisk och skön att andas. Allra allra bäst är maj månad. Då är värmen ofta framme, och så kommer min födelsedag och jag absolut älskar att fylla år.

Vårar för miljarder år sedan:

Fortfarande en av mina favvisbilder på numera ickeplutten
 Lite mindre gamla vårbilder:




2 kommentarer:

  1. Härligt med vår men höst är filt o te o det är inte fel heller :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns ju fantastiska saker med alla årstider så det är inte så =)

      Radera