måndag 22 september 2014

“and then I decided I was a lemon for a couple of weeks.” ― Douglas Adams, Life, the Universe and Everything

Vad har jag sysslat med i helgen då?
 Efter två något misslyckade försök att färga håret slog jag slag i saken för ett tredje gången gillt.
 och så här snyggt bidde det!
 Nä jag skojade ju bara. Syns inte så bra på bilderna, men jag tror att jag äntligen lyckades få det lila
 Mormor har varit kvällens huvudperson och lördagen spenderades på shoppingtur i Hässleholm. Hennes födelsedagspresent var vad hon ville i någon butik (blev en jättefin kofta (som vi sedan slog in)). På söndagen vankades födelsedagsmiddag
- men först ut var det Mustaschkalas hos Emma! Någon förvånad över att jag tog den blå? ;)


 Sen var det alltså söndagsfirande för 67-åringen.



Man måste tydligen ta två kort på mamma för att ett ska bli bra. Vad gömmer sig till höger?
Jimmi förstås. Ricky fick inte följa med eftersom han blev sjuk den stackaren.
Men nu är helgen slut, veckan har börjat och måndagen är här. Det firar jag och Lin med citronpaj/kaka!


1 kommentar: